Effects of remote Language teaching strategies on oral performance at the University of Costa Rica during the COVID-19 pandemic: voices from the western Branch

 

保存先:
書誌詳細
著者: Brenes Barrantes, Hazel Ariana, Brenes Barrantes, Melissa, Solano Murillo, Pamela, Vargas Madrigal, José David
フォーマット: proyecto fin de carrera
出版日付:2022
その他の書誌記述:UCR::Docencia::Artes y Letras::Facultad de Letras::Escuela de Lenguas Modernas
国:Kérwá
機関:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Kérwá
OAI Identifier:oai:kerwa.ucr.ac.cr:10669/98431
オンライン・アクセス:https://repositorio.sibdi.ucr.ac.cr/handle/123456789/21799
https://hdl.handle.net/10669/98431
キーワード:COMPETENCIA Y DESEMPEÑO (LINGUISTICA) - EVALUACION
EDUCACION A DISTANCIA
ESTUDIANTES DE LENGUAS EXTRANJERAS - INVESTIGACIONES - COSTA RICA
INGLES - EDUCACION EN LINEA - EVALUACION
Universidad de Costa Rica