The use of English songs on pronunciation acquisition of English as a foreing lenguage, applied to students from bachelor degrees at Universidad de Costa Rica to correct their most common mistakes as Spanish speakers

 

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Detalles Bibliográficos
Autores: Borge Obando, Ileana Vanesa, Mora Loría, Mariana, Méndez Valerio, Ana Isabel, Sandi Arias, María José
Formato: proyecto fin de carrera
Fecha de Publicación:2022
Descripción:UCR::Docencia::Artes y Letras::Facultad de Letras::Escuela de Lenguas Modernas
País:Kérwá
Institución:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Kérwá
OAI Identifier:oai:kerwa.ucr.ac.cr:10669/94823
Acceso en línea:https://repositorio.sibdi.ucr.ac.cr/handle/123456789/20003
https://hdl.handle.net/10669/94823
Palabra clave:ADQUISICION DE UNA SEGUNDA LENGUA - METODOS DE ENSEÑANZA
INGLES - ERRORES DE USO
INGLES - ESTUDIO Y ENSEÑANZA - COSTA RICA
INGLES - PRONUNCIACION - METODOS DE ENSEÑANZA