Evaluation of the Application of MEP¿s Guidelines for the Assessment of Action-Oriented Oral Comprehension and Oral Production Classwork in the Listening and Speaking Class of Group 9-1 in the Current 2021 Blended Learning Context at Bilingual Experimental High School of Turrialba
Guardado en:
Autores: | , , |
---|---|
Formato: | proyecto fin de carrera |
Fecha de Publicación: | 2022 |
Descripción: | UCR::Docencia::Artes y Letras::Facultad de Letras::Escuela de Lenguas Modernas |
País: | Kérwá |
Institución: | Universidad de Costa Rica |
Repositorio: | Kérwá |
OAI Identifier: | oai:kerwa.ucr.ac.cr:10669/97923 |
Acceso en línea: | https://repositorio.sibdi.ucr.ac.cr/handle/123456789/21802 https://hdl.handle.net/10669/97923 |
Palabra clave: | ADQUISICION DE UNA SEGUNDA LENGUA - ENSEÑANZA SECUNDARIA COMUNICACION ORAL - EVALUACION INGLES - ENSEÑANZA SECUNDARIA - TURRIALBA (CARTAGO, COSTA RICA) - EVALUACION Liceo Experimental Bilingüe de Turrialba (Costa Rica) PLANES DE ESTUDIO - EVALUACION |