Logros y desafíos del proyecto: “Acercamiento a lenguas extranjeras en el Centro Infantil Laboratorio” de la Universidad de Costa Rica
Guardado en:
Autores: | , |
---|---|
Formato: | artículo original |
Estado: | Versión publicada |
Fecha de Publicación: | 2014 |
Descripción: | This article aims at depicting the development of the outreach program of the School of Modern Languages of the University of Costa Rica titled, “An Approach to Foreign Languages in Centro Infantil Laboratorio,” taking into account the findings of a study carried out at end of the year 2009, which helped establish the main strengths and challenges of this project. |
País: | Portal de Revistas UCR |
Institución: | Universidad de Costa Rica |
Repositorio: | Portal de Revistas UCR |
Lenguaje: | Español |
OAI Identifier: | oai:portal.ucr.ac.cr:article/13919 |
Acceso en línea: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/rlm/article/view/13919 |
Palabra clave: | percepción motivación enseñanza aprendizaje y adquisición de lenguas extranjeras en niños y niñas entre uno y seis años de edad inglés como segunda lengua francés como segunda lengua perception motivation foreign language teaching learning and acquisition in 1-6 year old children English as a second language French as a second language |