LOS NUDOS PEDAGÓGICOS EN LA FORMACIÓN EN TRABAJO SOCIAL DESDE EL PROCESO DE AUTOEVALUACIÓN PARA LA ACREDITACIÓN
Guardado en:
Autores: | , , |
---|---|
Formato: | artículo original |
Estado: | Versión publicada |
Fecha de Publicación: | 2001 |
Descripción: | This article intends to provide criteria and questions to renew a critical and propositive pedagogy in the areas of theory, methodology and practice of Social Works, based on the reflections and recommendations given in the recently concluded process of self-evolution and self-regulation for the accreditation of the Social Works major of the University of Costa Rica. |
País: | Portal de Revistas UCR |
Institución: | Universidad de Costa Rica |
Repositorio: | Portal de Revistas UCR |
Lenguaje: | Español |
OAI Identifier: | oai:portal.ucr.ac.cr:article/56620 |
Acceso en línea: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/sociales/article/view/56620 |
Palabra clave: | Social Work acreditation Trabajo social autoevaluación acreditación autorregulación |