LOS NUDOS PEDAGÓGICOS EN LA FORMACIÓN EN TRABAJO SOCIAL DESDE EL PROCESO DE AUTOEVALUACIÓN PARA LA ACREDITACIÓN

 

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores: Romero, Ma. Cristina, Molina, María Lorena, Ruiz, Ana Isabel
Formato: artículo original
Estado:Versión publicada
Fecha de Publicación:2001
Descripción:This article intends to provide criteria and questions to renew a critical and propositive pedagogy in the areas of theory, methodology and practice of Social Works, based on the reflections and recommendations given in the recently concluded process of self-evolution and self-regulation for the accreditation of the Social Works major of the University of Costa Rica.
País:Portal de Revistas UCR
Institución:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UCR
Lenguaje:Español
OAI Identifier:oai:portal.ucr.ac.cr:article/56620
Acceso en línea:https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/sociales/article/view/56620
Palabra clave:Social Work
acreditation
Trabajo social
autoevaluación
acreditación
autorregulación