LOS NUDOS PEDAGÓGICOS EN LA FORMACIÓN EN TRABAJO SOCIAL DESDE EL PROCESO DE AUTOEVALUACIÓN PARA LA ACREDITACIÓN

 

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazarlar: Romero, Ma. Cristina, Molina, María Lorena, Ruiz, Ana Isabel
Materyal Türü: artículo original
Durum:Versión publicada
Yayın Tarihi:2001
Diğer Bilgiler:This article intends to provide criteria and questions to renew a critical and propositive pedagogy in the areas of theory, methodology and practice of Social Works, based on the reflections and recommendations given in the recently concluded process of self-evolution and self-regulation for the accreditation of the Social Works major of the University of Costa Rica.
Ülke:Portal de Revistas UCR
Kurum:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UCR
Dil:Español
OAI Identifier:oai:portal.ucr.ac.cr:article/56620
Online Erişim:https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/sociales/article/view/56620
Anahtar Kelime:Social Work
acreditation
Trabajo social
autoevaluación
acreditación
autorregulación