LOS NUDOS PEDAGÓGICOS EN LA FORMACIÓN EN TRABAJO SOCIAL DESDE EL PROCESO DE AUTOEVALUACIÓN PARA LA ACREDITACIÓN
Zapisane w:
| Autorzy: | , , |
|---|---|
| Format: | artículo original |
| Status: | Versión publicada |
| Data wydania: | 2001 |
| Opis: | This article intends to provide criteria and questions to renew a critical and propositive pedagogy in the areas of theory, methodology and practice of Social Works, based on the reflections and recommendations given in the recently concluded process of self-evolution and self-regulation for the accreditation of the Social Works major of the University of Costa Rica. |
| Kraj: | Portal de Revistas UCR |
| Instytucja: | Universidad de Costa Rica |
| Repositorio: | Portal de Revistas UCR |
| Język: | Español |
| OAI Identifier: | oai:portal.ucr.ac.cr:article/56620 |
| Dostęp online: | https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/sociales/article/view/56620 |
| Słowo kluczowe: | Social Work acreditation Trabajo social autoevaluación acreditación autorregulación |