LA LA METODOLOGÍA B-LEARNING APLICADA EN EL CURSO COMUNICACIÓN Y REDACCIÓN DE LAS CARRERAS DE ADMINISTRACIÓN DE OFICINAS Y EDUCACIÓN COMERCIAL DE LA ESCUELA DE SECRETARIADO PROFESIONAL DE LA UNIVERSIDAD NACIONAL DE COSTA RICA

 

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores: FONSECA ARGUELLO, MATILDE, UGALDE VILLALOBOS, MARÍA EUGENIA
Formato: artículo original
Estado:Versión publicada
Fecha de Publicación:2018
Descripción:This research seeks to make an analysis of the theoretical elements andmethodological procedures used during the “Communication and Writing” courseof the Secretarial Business School majors from a b-learning methodology topromote a good writing process. The results of the investigation determine thatthe methodology of virtual classrooms favors the development of meaningfullearning for students with activities such as forums, wikis, and tasks.
País:Portal de Revistas UNA
Institución:Universidad Nacional de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UNA
Lenguaje:Español
OAI Identifier:oai:ojs.www.una.ac.cr:article/11646
Acceso en línea:https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/respaldo/article/view/11646
Palabra clave:b-learning, virtual classroom, communication, methodology, writing.
B-learning, clase virtual, comunicación, metodología, redacción.