LA LA METODOLOGÍA B-LEARNING APLICADA EN EL CURSO COMUNICACIÓN Y REDACCIÓN DE LAS CARRERAS DE ADMINISTRACIÓN DE OFICINAS Y EDUCACIÓN COMERCIAL DE LA ESCUELA DE SECRETARIADO PROFESIONAL DE LA UNIVERSIDAD NACIONAL DE COSTA RICA
Guardado en:
Autores: | , |
---|---|
格式: | artículo original |
状态: | Versión publicada |
Fecha de Publicación: | 2018 |
实物特征: | This research seeks to make an analysis of the theoretical elements andmethodological procedures used during the “Communication and Writing” courseof the Secretarial Business School majors from a b-learning methodology topromote a good writing process. The results of the investigation determine thatthe methodology of virtual classrooms favors the development of meaningfullearning for students with activities such as forums, wikis, and tasks. |
País: | Portal de Revistas UNA |
机构: | Universidad Nacional de Costa Rica |
Repositorio: | Portal de Revistas UNA |
语言: | Español |
OAI Identifier: | oai:ojs.www.una.ac.cr:article/11646 |
在线阅读: | https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/respaldo/article/view/11646 |
Palabra clave: | b-learning, virtual classroom, communication, methodology, writing. B-learning, clase virtual, comunicación, metodología, redacción. |