LA LA METODOLOGÍA B-LEARNING APLICADA EN EL CURSO COMUNICACIÓN Y REDACCIÓN DE LAS CARRERAS DE ADMINISTRACIÓN DE OFICINAS Y EDUCACIÓN COMERCIAL DE LA ESCUELA DE SECRETARIADO PROFESIONAL DE LA UNIVERSIDAD NACIONAL DE COSTA RICA
        محفوظ في:
      
    
                  | المؤلفون: | , | 
|---|---|
| التنسيق: | artículo original | 
| الحالة: | Versión publicada | 
| تاريخ النشر: | 2018 | 
| الوصف: | This research seeks to make an analysis of the theoretical elements andmethodological procedures used during the “Communication and Writing” courseof the Secretarial Business School majors from a b-learning methodology topromote a good writing process. The results of the investigation determine thatthe methodology of virtual classrooms favors the development of meaningfullearning for students with activities such as forums, wikis, and tasks. | 
| البلد: | Portal de Revistas UNA | 
| المؤسسة: | Universidad Nacional de Costa Rica | 
| Repositorio: | Portal de Revistas UNA | 
| اللغة: | Español | 
| OAI Identifier: | oai:ojs.www.una.ac.cr:article/11646 | 
| الوصول للمادة أونلاين: | https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/respaldo/article/view/11646 | 
| كلمة مفتاحية: | b-learning, virtual classroom, communication, methodology, writing. B-learning, clase virtual, comunicación, metodología, redacción.  |