LA LA METODOLOGÍA B-LEARNING APLICADA EN EL CURSO COMUNICACIÓN Y REDACCIÓN DE LAS CARRERAS DE ADMINISTRACIÓN DE OFICINAS Y EDUCACIÓN COMERCIAL DE LA ESCUELA DE SECRETARIADO PROFESIONAL DE LA UNIVERSIDAD NACIONAL DE COSTA RICA

 

Сохранить в:
Библиографические подробности
Авторы: FONSECA ARGUELLO, MATILDE, UGALDE VILLALOBOS, MARÍA EUGENIA
Формат: artículo original
Статус:Versión publicada
Дата публикации:2018
Описание:This research seeks to make an analysis of the theoretical elements andmethodological procedures used during the “Communication and Writing” courseof the Secretarial Business School majors from a b-learning methodology topromote a good writing process. The results of the investigation determine thatthe methodology of virtual classrooms favors the development of meaningfullearning for students with activities such as forums, wikis, and tasks.
Страна:Portal de Revistas UNA
Институт:Universidad Nacional de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UNA
Язык:Español
OAI Identifier:oai:ojs.www.una.ac.cr:article/11646
Online-ссылка:https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/respaldo/article/view/11646
Ключевое слово:b-learning, virtual classroom, communication, methodology, writing.
B-learning, clase virtual, comunicación, metodología, redacción.