LA LA METODOLOGÍA B-LEARNING APLICADA EN EL CURSO COMUNICACIÓN Y REDACCIÓN DE LAS CARRERAS DE ADMINISTRACIÓN DE OFICINAS Y EDUCACIÓN COMERCIAL DE LA ESCUELA DE SECRETARIADO PROFESIONAL DE LA UNIVERSIDAD NACIONAL DE COSTA RICA
Sparad:
Författarna: | , |
---|---|
Materialtyp: | artículo original |
Status: | Versión publicada |
Utgivningstid: | 2018 |
Beskrivning: | This research seeks to make an analysis of the theoretical elements andmethodological procedures used during the “Communication and Writing” courseof the Secretarial Business School majors from a b-learning methodology topromote a good writing process. The results of the investigation determine thatthe methodology of virtual classrooms favors the development of meaningfullearning for students with activities such as forums, wikis, and tasks. |
Land: | Portal de Revistas UNA |
Organisation: | Universidad Nacional de Costa Rica |
Repositorio: | Portal de Revistas UNA |
Språk: | Español |
OAI Identifier: | oai:ojs.www.una.ac.cr:article/11646 |
Länkar: | https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/respaldo/article/view/11646 |
Nyckelord: | b-learning, virtual classroom, communication, methodology, writing. B-learning, clase virtual, comunicación, metodología, redacción. |