The use of digital flashcards as a learning strategy to foster the mastery of vocabulary in oral production tasks through Task-Based an approach in a virtual EFL classroom in a group of seventh grade students at Esparza High school

 

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Autoři: Alvarado Rodríguez, Jennifer Tatiana, 1993-, Cordoba Espinoza, Andreina, 1989-, Delgado Calvo, Raquel, 1995-, Villalobos Mendoza, Luis Fernando, 1989-
Médium: proyecto fin de carrera
Datum vydání:2021
Popis:UCR::Docencia::Artes y Letras::Facultad de Letras::Escuela de Lenguas Modernas
Země:Kérwá
Instituce:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Kérwá
OAI Identifier:oai:kerwa.ucr.ac.cr:10669/94103
On-line přístup:https://repositorio.sibdi.ucr.ac.cr/handle/123456789/20510
https://hdl.handle.net/10669/94103
Klíčové slovo:FLASH CARDS
INGLES - METODOS DE ENSEÑANZA
INGLES - TEXTOS PARA EXTRANJEROS
INGLES - VOCABULARIO - METODOS DE ENSEÑANZA