The use of digital flashcards as a learning strategy to foster the mastery of vocabulary in oral production tasks through Task-Based an approach in a virtual EFL classroom in a group of seventh grade students at Esparza High school
Guardado en:
| Autores: | , , , |
|---|---|
| Formáid: | proyecto fin de carrera |
| Fecha de Publicación: | 2021 |
| Cur Síos: | UCR::Docencia::Artes y Letras::Facultad de Letras::Escuela de Lenguas Modernas |
| País: | Kérwá |
| Institiúid: | Universidad de Costa Rica |
| Repositorio: | Kérwá |
| OAI Identifier: | oai:kerwa.ucr.ac.cr:10669/94103 |
| Rochtain Ar Líne: | https://repositorio.sibdi.ucr.ac.cr/handle/123456789/20510 https://hdl.handle.net/10669/94103 |
| Palabra clave: | FLASH CARDS INGLES - METODOS DE ENSEÑANZA INGLES - TEXTOS PARA EXTRANJEROS INGLES - VOCABULARIO - METODOS DE ENSEÑANZA |