La adquisición de los recursos gramaticales de referencia por estudiantes de español como segunda lengua en el nivel principiante

 

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor: Vargas Víquez, Silvia
Formato: artículo original
Estado:Versión publicada
Fecha de Publicación:2013
Descripción:They are presented in this article the analysis results of a corpus written by Anglophone learners of the beginner level of Spanish. These findings are part of a larger investigation that seeks to determine if there is a pattern of acquisition of referential grammatical resources in Spanish as a second language (common noun with indefinite determinant, common substantive with defined determinant, proper name, third-person singular pronoun and their possessive determiners, zero anaphora).
País:Portal de Revistas UCR
Institución:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UCR
Lenguaje:Español
OAI Identifier:oai:portal.ucr.ac.cr:article/12209
Acceso en línea:https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/filyling/article/view/12209
Palabra clave:acquisition
gramatical resourses
second languages
reference
cohesion
adquisición
recursos gramaticales
segundas lenguas
referencia
cohesión