The Effectiveness of Using Feedback Instruments for Assessing Writing Short Stories in a Tenth Grade Group from CINDEA Judas, in the third school district at Dirección Regional de Educación of Puntarenas, during the second school term, 2020

 

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores: González González, Isaac, 1997-, Guzmán Arroyo, Kristel, 1995-, Molina Muñoz, Stephanie, 1997-, Vindas Espinoza, Juvenal, 1997-
Formato: proyecto fin de carrera
Fecha de Publicación:2021
Descripción:UCR::Docencia::Artes y Letras::Facultad de Letras::Escuela de Lenguas Modernas
País:Kérwá
Institución:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Kérwá
OAI Identifier:oai:kerwa.ucr.ac.cr:10669/94293
Acceso en línea:https://repositorio.sibdi.ucr.ac.cr/handle/123456789/19948
https://hdl.handle.net/10669/94293
Palabra clave:CUENTOS - ESTUDIO Y ENSEÑANZA
Centro Integrado de Educación de Adultos (Puntarenas, Costa Rica)
Costa Rica
INGLES - ESCRITURA
INGLES - ESTUDIO Y ENSEÑANZA
INGLES - METODOS DE ENSEÑANZA