The Effectiveness of Using Feedback Instruments for Assessing Writing Short Stories in a Tenth Grade Group from CINDEA Judas, in the third school district at Dirección Regional de Educación of Puntarenas, during the second school term, 2020
Guardado en:
| Autores: | , , , |
|---|---|
| Formato: | proyecto fin de carrera |
| Fecha de Publicación: | 2021 |
| Descripción: | UCR::Docencia::Artes y Letras::Facultad de Letras::Escuela de Lenguas Modernas |
| País: | Kérwá |
| Institución: | Universidad de Costa Rica |
| Repositorio: | Kérwá |
| OAI Identifier: | oai:kerwa.ucr.ac.cr:10669/94293 |
| Acceso en línea: | https://repositorio.sibdi.ucr.ac.cr/handle/123456789/19948 https://hdl.handle.net/10669/94293 |
| Palabra clave: | CUENTOS - ESTUDIO Y ENSEÑANZA Centro Integrado de Educación de Adultos (Puntarenas, Costa Rica) Costa Rica INGLES - ESCRITURA INGLES - ESTUDIO Y ENSEÑANZA INGLES - METODOS DE ENSEÑANZA |