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NACIÓN, FÚTBOL E IMAGEN PUBLICITARIA: LOS SIGNIFICADOS DE LA COPA AMÉRICA DEL 2001 EN COLOMBIA

 

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书目详细资料
作者: Celis Hernández, Marlon Steve
格式: artículo original
状态:Versión publicada
Fecha de Publicación:2018
实物特征:This article addresses the construction of the idea of nation from the advertising image in the context of the America Cup of 2001. This competition was made in Colombia in parallel with a peace process denominated the Peace Cup, thus allowing, in a sense as a sign expressed in the image through the linguistic message, a denoted image and a connoted image. The methodology was documentary review from Sociology and Semiology.
País:Portal de Revistas UCR
机构:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UCR
语言:Español
OAI Identifier:oai:portal.ucr.ac.cr:article/32780
在线阅读:https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/sociales/article/view/32780
Palabra clave:COLOMBIA
NATION
FOOTBALL
ILLUSTRATION
PEACE
ADVERTISING 1
NACIÓN
FÚTBOL
IMÁGENES
PAZ
PUBLICIDAD