Análisis de la interlengua de los aprendices costarricenses de dos escuelas públicas

 

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egilea: Chao Chao, Kuok-Wa
Formatua: artículo original
Egoera:Versión publicada
Argitaratze data:2013
Deskribapena:This article shows the results obtained in oral production from a group of learners of French as a second language on the schools “Fernando Terán Valls” and “República Francesa” in Costa Rica. This research has the characteristic of being a cross-sectional studies.
Herria:Portal de Revistas UCR
Erakundea:Universidad de Costa Rica
Repositorio:Portal de Revistas UCR
Hizkuntza:Español
OAI Identifier:oai:portal.ucr.ac.cr:article/12364
Sarrera elektronikoa:https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/rlm/article/view/12364
Gako-hitza:French
acquisition
children
interlanguage
oral
public schools
cross-sectional studies
morphosyntax
lexicon
pronunciation
francés
adquisición
niños
interlengua
producción oral
escuelas públicas
estudios transeccionales
morfosintaxis
léxico
pronunciación