Effects of group work on the oral interaction of students enrolled in the course english integrated skills I (speaking/listening/reading) of the associate’s degree in english at Universidad Nacional, Brunca extension, Pérez Zeledón Campus: a case study

 

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
Autorzy: Cedeño Vargas, Mariela, Mora Quirós, Melissa Fabiana
Format: proyecto fin de carrera
Data wydania:2016
Opis:En el cumplimiento parcial de los requisitos para la Licenciatura en Lingüística Aplicada en Inglés
Kraj:Repositorio UNA
Instytucja:Universidad Nacional de Costa Rica
Repositorio:Repositorio UNA
Język:Inglés
OAI Identifier:oai:null:11056/18116
Dostęp online:http://hdl.handle.net/11056/18116
Słowo kluczowe:ENSEÑANZA DE IDIOMAS
COMUNICACION ORAL
TRABAJO EN GRUPO
ADQUISICION DE SEGUNDO LENGUAJE
SEDE REGIONAL BRUNCA (UNIVERSIDAD NACIONAL (COSTA RICA))
LANGUAGE TEACHING
ORAL COMMUNICATION
GROUP WORK
SECOND LANGUAGE ACQUISITION